Weboldalunk sütiket használ. Ezek a sütik segítséget nyújtanak számunkra, hogy az oldal böngészése során meg tudjuk Önt különböztetni a többi felhasználótól, hogy minél teljesebb élményben lehessen része, valamint az oldal tökéletesítéséhez is hasznosak. Elfogadom
Termékek Menü
0
   

Fejlesztések és optimalizációk

A karácsonyi időszak alatt - mint sajnos sokan találkoztatok a jelenséggel - nehezen volt elérhető az ügyfélszolgálatunk, mert mindenki gőzerővel a termékek elkészítésén, csomagoláson dolgozott.

Mint ígértük, a két ünnep közt leültünk, és sok változtatást, fejlesztést tettünk meg annak érdekében, hogy még csúcsidőszak esetén se fordulhassanak elő az elmúlt hónapokban tapasztalt hibáink.

Lássuk miken változtatunk:

 

Az első, és legfontosabb változtatás, hogy az ügyfélszolgálati munkakörök élesen el lettek különítve annak érdekében, hogy mindenki megfelelő tájékoztatást kaphasson. Telefonon munkanapokon 9:00-17:00 közt vagyunk elérhetőek, amennyiben valaki nem érne el minket, minden esetben visszahívjuk. Az e-mailekre 24 órán belül válaszolunk. Ezeken kívül a következő eddig is kiküldött e-mailek fognak tájékoztatásul szolgálni: amikor elkezdjük a rendelés feldolgozását, amikor átadjuk a termékeket a futárnak (benne a ragszámmal, amivel nyomon követhető a csomag).

Rengeteg belső folyamatnak fektettük le a szabályait, hogy mindenki időben kapja meg a csomagját, ezek részleteivel nem szeretnélek titeket untatni.  smiley

A karácsonyi óriás rendelésszám miatt több beszállítótól is be kellett szereznünk polisztirol gyöngyöket, és sajnos van aki nem a legmegfelelőbb minőségűeket hozott. Ennek kiküszöbölése végett bőségesen elegendő raktárkészletet fogunk tartani, hogy ilyen többet ne fordulhasson elő.

Január közepére terveink szerint kipostázunk minden decemberi határidő után rendelt terméket. Ezen időszak alatt naponta postázunk, utána visszaállunk a megszokott heti két szállításra.

A csomagolás még egy kardinális pont, ezen területen folyamatosak a tárgyalások csomagolóanyagot gyártó cégekkel, amint megtaláltuk a legmegfelelőbb megoldást, természetesen azonnal tájékoztatunk Titeket.

Köszönjük türelmeteket, és mindenkinek boldog új évet kívánunk!

- Gyuri -

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog
blog comments powered by Disqus
Kérdezz Tőlünk!

Kérdésed van?

Segítünk!

+36-30-264-04-94

Hétköznapokon 9:00-17:00

Kövess minket Facebookon!
Szédületes garancia a biztonságodért

1. 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted babzsák bútorod!

 

2. Egyedülálló 2 éves garanciát vállalunk a gyártási hibákból eredő károkra bútorok esetében.

 

3. Garanciánál a szállítás költségét is mi álljuk.

 

4. Ár/érték garancia: ha máshol jobb ár/érték arányú terméket találsz, jelezd, és 1000 Ft kedvezményt adunk vásárláskor, vagy visszatérítjük ha már van meglévő Bab-szem babzsákbútorod.

Rólunk mondták

"Maximálisan elégedettek vagyunk a babzsákkal, lányaim versengenek, hogy éppen ki terüljön el benne." - Kolozsvári Péter


"Véleményem szerint babzsák töltéshez nagyon jó a gyöngy. Igazából maga a termék is remek, de a kiszolgálás, a postázási gyorsaság is legalább annyira fontos, így és kompletten az egész szolgáltatást véleményezném, ami szerintem szuper :)." - Brandt Diána


"Teljesen elégedettek voltunk az önöktől rendelt gyöngyökkel. Gyorsan, zökkenőmentesen zajlott az adásvétel, a termék és annak csomagolása is hibátlan volt. Legközelebb is fogunk rendelni!" - Biróné Ujhelyi Anna