Miután megszületünk úgy viselkedünk, ahogy szüleink nevelnek minket. Azt tesszük az óvodába, amire az óvónéni megkér. Az általános iskolában azokat a feladatokat oldjuk meg, amire a tanárnéni megkér. A középiskolában azokat a tantárgyakat magoljuk be, ami a tematika szerint adott (nem választhatunk melyik tantárgy érdekelne inkább dupla óraszámban, mint egy olyan amit tuti soha nem fogunk használni). A barátainkkal úgy viselkedünk, ahogy elvárják (kimondva, kimondatlanul). Úgy öltözködünk, ahogy a divat diktálja. Azt a zenét hallgatjuk, ami divatos. Arról a témáról beszélünk (sokszor üres beszélgetések), amiket a társalgó partner elvár. És még litániákat írhatnék milyen környezetben mi a szerepünk, kinek akarunk megfelelni. De kérdem én: kinek kell megfelelnünk? Természetesen mindenkinek szíve joga eldönteni az előbbi kérdést, de én azt javaslom azoknak a személyeknek akarjunk megfelelni, akik közel állnak a szívünkhöz és (nem vagy) jól érezzük magunkat a társaságukba. Na de miért akartam ezt a gondolatomat megosztani veletek: Rengeteg ötletet kapunk, és a kritikák sem ritkák (szerencsére nagy részük pozitív, építő jellegű), miben érdemes még fejlődnünk (tisztában vagyok benne, hogy nagyon sok mindenben). Ezen a ponton viszont szelektálnunk kell. |
|
Nem annak fogunk megfelelni, aki károg (úgysem fog ez így működni...) Nem annag fogunk megfelelni, aki nem vásárol tőlünk. Nem a konkurenciának fogunk megfelelni. Egy valakinek fogunk megfelelni: a vevőnek! Mert hisszük azt, ha jól érzed magad abban amit csinálsz, az hosszú távon az életedet határozza meg. És ha a vevőink boldogok, van miért dolgozni. Ezen okból kifolyólag kérlek titeket kapcsoljátok be a biztonsági öveket, mert az elkövetkező időszakban rengeteg újítás lesz! Köszönöm, hogy eddig eljutottál, és áldoztál az idődből (véleményem szerint 5 emberből 4 már nem olvas el egy ilyen hosszabb cikket ). Remélem hasznosnak találtad az írást, tanulságosnak, és nem haragszol rám, amiért egy ilyen kissé filozofikus írást fogalmaztam meg. Legyen szép napod: - Gyuri - |