Weboldalunk sütiket használ. Ezek a sütik segítséget nyújtanak számunkra, hogy az oldal böngészése során meg tudjuk Önt különböztetni a többi felhasználótól, hogy minél teljesebb élményben lehessen része, valamint az oldal tökéletesítéséhez is hasznosak. Bővebb információ: https://www.babszem.hu/adatvedelmi-es-adatkezelesi-szabalyzat-167
Kategóriák

Elveszett csomag? Érdemes reklamálni!

Egy kedves rendszeres Vevőnkhöz nem érkezett meg a várva várt csomag megfelelően. Ő ezt nem hagyta annyiban. Lássuk az eredményét az ő szemszögéből:

 

"A nagy karácsony elötti hajrában természetesen többen is az utolsó pillanatra halogatták a babzsákfotel megrendelését, de én nagyon ott voltam: az idén számitottam még a legrosszabbra is. Ugyanis gyakran elöfordul, hogy valaki 24.-én a karácsonyfa alatt álmodja meg, hogy mégiscsak babzsákfotelt adna a pl. a sógorának, akikhez már dec 27-én ellátogatnak... Ezért az utolsó postázási nappal, dec 21-gyel rendeltem még egy duplazsák tölteléket a Bab-Szem Kft-töl, akik mindig pontosan, kedvesen és nem utolsó sorban SOS szolgáltak ki. A postáról hívtak is, 23-án reggel, hogy hozhatják-e a méretes pakkot. Naná! Ez az! Lesz tartalékom 2 nagy fotelra, jöhetnek a késön eszmélö megrendelök is. Ahogy ajtót nyitottunk, azonnal egyértelmü volt: nagy baj van. A csomag fele (azaz a másik zsák) hiányzik. A postás közölte, hogy ö ezt vette fel a raktárban, és amúgy is akkoraez a csomag , hogy szerinte ez elég lesz, kizárt, hogy kétszerekkorának kellene lennie. Aláírtunk, elment. Nem jó az így, gondoltam. Felhívtam Bab-Szem Gyuri kapcsolattartómat, hogy lehet-e, hogy most 2 darabban adta fel. Persze nem. Gyorsan utánarohantunk a kézbesitönek, és írtunk egy 3 soros jegyzökönyvet, hogy a csomag hiányosan érkezett. Nagy immel-ámmal aláírta a fickó, mivel állitotta, hogy ö nem is postai alkalmazott és csak beugrott, meg hasonlók, de nam hagytuk magunkat... na de ez senkit nem érdekel, töle kellett volna átvenni a teljes csomagot... A postai jegyzökönyvet el-e-maileztük Gyurinak, aki azonnal elinditotta a feladó részéröl is a kerestetést.
Sejtésem is beigazolódott, nemsokkal ezután egy kismama hívott, hogy 24.-én reggel eljönnének egy babzsákfotelért. Jöhetnek, gondoltam, csak akkor aztán tényleg tartalék nélkül maradunk...  

Eltelt a karácsony, csendben, békében, sok evéssel és sok pihenéssel (persze nálunk mindenki babzsákfotelben pihen). 

Dec 30-án Gyuri kellemes e-mail-je várt itthon a rokonlátogatás után: megkerült a másik zsák gyöngy, és már másnap ki is hozzák. Szállitási felár nélkül.

Dec 31-én megérkezett a vésztartalékunk másik fele is.

A különlegessége még a dolognak, hogy az egyik megrendelö, akitvel jan 2-ra beszéltük meg az átvételt, mert ajándékba vitte és otthon nem tudta volna tárolni addig, felhivott, hogy módósithatja-e a rendelését XXL-röl XXXXXXL (500 literes) fotelra. Természetesen! Hiszen van töltelék :)

Így gördült ki az utolsó szem mikrogyöngy is a raktárunkból, még az elsö 2016-os munkanap elött :)

Tanulság: érdemes vésztartalékra gondolni és érdemes REKLAMÁLNI!!!"

Köszönet a vélemény megírásáért!  smiley smiley

- Gyuri -

 

blog comments powered by Disqus