Weboldalunk sütiket használ. Ezek a sütik segítséget nyújtanak számunkra, hogy az oldal böngészése során meg tudjuk Önt különböztetni a többi felhasználótól, hogy minél teljesebb élményben lehessen része, valamint az oldal tökéletesítéséhez is hasznosak. Bővebb információ: https://www.babszem.hu/adatvedelmi-es-adatkezelesi-szabalyzat-167
Kategóriák

Csomagprobléma, melyből sokan tanulhatunk

Tegnapi nap folyamán kaptunk egy telefont az egyik kedves Vevőnktől, hogy a megrendelt MacGyver csináld magad csomagnak, amit rendelt, csak a fele érkezett meg. Nézzük mi is a teendő akkor, amikor a csomagnak egy bizonyos része érkezik csak meg:

 

Kérdezhetjük joggal először is, miként lehetséges az, hogy csak a csomagnak a fele érkezik meg. A tőlünk rendelt polisztirol gyöngyök, MacGyver csomagok sokszor úgy érkeznek meg, hogy két csomag van össze ragszalagozva, mert így a postaköltség kevesebb, mintha külön küldenénk őket.

Felhívtam a futárszolgálatot, mi a teendő ilyen esetben, mert még nem fordult elő velünk ilyen probléma. A futárszolgálattól készségesen jött a válasz mi is a teendő ilyenkor. A vevőnek a megkapott papírral együtt be kell vinni a csomagot a legközelebbi postára, ahol jegyzőkönyvet vesznek fel. A felvett jegyzőkönyvet el kell a vevőnek küldenie az eladónak, és ő tudja benyújtani a kárigényt. Az eljárással az egyetlen probléma, hogy egy hónap átfutási ideje van, ami különösen karácsony tájékán kellemetlen tud lenni.

Így - mivel a kedves Vevőnk is teljesen korrekt volt, jól esett, hogy éreztette velünk, ez nem a mi hibánk - felajánlottuk, hogy elküldjük az elveszett csomagot újra, és majd végére járunk a dolognak, mert nem hagyhatjuk, hogy a legszebb ünnepünkbe belerondítson egy szerencsétlen véletlen.  smiley

Remélem veled nem fog hasonló történni, de ha mégis, legalább már te is tudod - bármit is rendelsz bárhonnan - , hogy ilyenkor mi a teendő.

Legyen szép napod:

- Gyuri -

 

blog comments powered by Disqus