Weboldalunk sütiket használ. Ezek a sütik segítséget nyújtanak számunkra, hogy az oldal böngészése során meg tudjuk Önt különböztetni a többi felhasználótól, hogy minél teljesebb élményben lehessen része, valamint az oldal tökéletesítéséhez is hasznosak. Bővebb információ: https://www.babszem.hu/adatvedelmi-es-adatkezelesi-szabalyzat-167
Termékek Menü

Kérdezz Tőlünk!

Megbízható cég
Ön itt jár: > >

Túráztunk

Aki hűségesen követ minket, bizonyára láthatja, hogy napi szinten frissítünk FB-on, illetve hétfőnként és szerdánként pedig blogbejegyzést is szoktunk publikálni. Pénteken viszont elmaradt a napi bejegyzés...

Ennek oka az volt, hogy barátokkal elutaztunk egy hosszú hétvégére Erdélybe túrázni, és töredelmesen bevallom, péntek este jutott eszembe, hogy a (számomra is) jól megszokott napi poszt elmaradt, így szombaton (internet minimális birtokában) egy virtuális zárva táblát raktunk ki a FB oldalunkra.  smiley

Most viszont a sok szakmai, továbbá vicces bejegyzésektől eltérően egy kis élménybeszámolót hozok el nektek, lássunk is neki:

Hónapok óta terveztük, szerveztük a túrát, és nagy örömünkre szolgált, hogy egy igen szép létszámú (13) csapatot sikerült kovácsolni a baráti társaságunkból. Pénteken megérkezésünk után egyből elindultunk túrázni, hogy megkezdhessük az aktív pihenésünket. Az első képen a túrázó csapat található (itt még tele energiával  smiley).
Minden nagyon flottul ment szerencsére: sima volt az oda-vissza utazásunk, szép volt a szállás, kedves a személyzet, medvékkel és kígyókkal sem találkoztunk, továbbá az időjárás is a kegyei közé fogadott. Az egyik napi túrapihenőnknél még a kedves pultos hölgy ingyen szalonnával is kínált minket, egy helyi "szaki" pedig segített a tűzgyújtásban, így jöhetett a jól megérdemelt szalonnasütés.  smiley
Körülbelül 50-60 km-t tettünk meg a 3 nap alatt, ami lehet első hallásra nem tűnik rengetegnek, viszont olyan szintkülönbségek voltak, hogy bizony néha már nem is beszélgettünk, így minden maradék energiát megspórolva.  smiley Viszont az a kilátás, ami egy-egy hegy tetején fogadott minket, leírhatatlan, ezt csak az értheti, aki már járt ilyen helyeken. A jobbra lévő kép egy sziklaszirtről elénk táruló látvány, bár sajnos a kép közel sem adja vissza a valóságot. Talán még a bevezető kép hűebben tükrözi érzéseinket.

Néha persze azért jól esett megpihenni, és elgondolkodni milyen gyönyörű is a természet. Aki teheti (bírja a kemény terepes túrázást), ajánlom neki látogasson el a Pádis fennsíkra, garantáltan gyönyörű emlékekkel fog hazatérni.

Remélem kedvet tudtam csinálni egy kis kiránduláshoz barátokkal/családdal, legyen további szép napotok: